JAK BADAMY?
Badania ilościowe
Wywiady kwestionariuszowe face to face – PAPI, CAPI
Wywiady kwestionariuszowe, realizowane przez telefon – CATI
Badania oparte na kwestionariuszach wypełnianych samodzielnie przez respondentów – PAPI, CAWI, CASI
Badania obserwacyjne
Badania oparte na analizie danych istniejących lub gromadzonych w sposób niezależny<\br />
Badania oparte na schemacie eksperymentalnym (ewaluacja, testowanie)
Badania jakościowe
Focus Group Interview (FGI) - grupy fokusowe
Concept Lab - test konceptu
Disaster Check - końcowy test reklamy
Creative groups - grupy kreatywne
Extended FGI - grupy fokusowe trwające ponad 2,5 godziny
Experts Groups - wywiady eksperckie
In-Depth Interwiew (IDI) - pogłębione wywiady indywidualne
IDI PM - indywidualne pogłębione wywiady z udziałem przedstawiciela firmy w kontaktach ze specjalistami
In Home Visits (IHV) - wywiady i obserwacje w domu
Obserwacje uczestniczące w sklepach/punktach obsługi klientów
Badanie etnograficzne
Badania typu desk research
Badania oparte na analizie dokumentów osobistych lub produktów ekspresji twórczej
Badania oparte na analizie danych gromadzonych w sposób niezależny (np. w ramach monitoringu)