MARCIN GŁOWACKI

Socjolog, badacz empiryczny. Od 1995 współwłaściciel BSM. Wcześniej badacz w CBOS oraz asystent w PAN. Autor i współautor szeregu projektów badawczych, realizowanych w Polsce po raz pierwszy lub nigdy przedtem nie realizowanych na tak dużą skalę. Autor szeregu publikacji dotyczących badań w czasopismach oraz prasie codziennej, współautor książek. W BSM kieruje projektami badawczymi oraz z pasją wprowadza młodych badaczy w tajniki inteligentnych rozwiązań badawczych. Członek PTBRiO. Żonaty, troje dzieci. Rowerzysta, kibic siatkówki, piłki nożnej oraz Polonii Warszawa.
PIOTR STARZYŃSKI

Psycholog kliniczny, uczestnik seminarium nad stosowaniem pogłębionych metod analizy percepcji i emocji w badaniach jakościowych w Center for Foreign Policy Development, Brown University, USA. Badacz postaw obywatelskich i konsumenckich w wieloletnich programach badań jakościowych realizowanych dla Komisji Europejskiej UE. Od ponad 20 lat kierownik jakościowych projektów badawczych dotyczących komunikacji marki. Członek ESOMAR od 1994 roku.
Organizacje, do których należy nasza firma



