Klienci

Nasi Klienci

Chciałbym podziękować za bardzo miłą i skuteczną współpracę przy moim grancie habilitacyjnym. Zrealizowane przez Pani firmę badania ilościowe (metodą CATI) były kluczowym elementem projektu badawczego. Badania były o tyle trudne, iż kwestiami zarządzania wiedzą zajmują się różne osoby w firmach – rzadko kiedy jest dedykowany pracownik do tego obszaru. Stąd realizacja badań wymagała kilku kontaktów telefonicznych z respondentem i kreatywnego zachęcania respondenta do udzielania odpowiedzi. Muszę przyznać, że Pani firma wykonała to zadanie powyżej oczekiwań – liczba oczekiwanych odpowiedzi przekroczyła o ponad 40% zakładany przeze mnie poziom. Jednocześnie same spotkania przy przygotowywaniu badań były zawsze bardzo merytoryczne, ukierunkowane na rozwiązywanie problemów oraz prowadzone w bardzo przyjemnej atmosferze.

dr hab. Jakub Brdulak Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Katedra Zarządzania Innowacjami

"Made to measure” – ten popularny termin z branży krawieckiej doskonale określa  podejście, z jakim spotkaliśmy się współpracując z agencją BSM. Na nietypowe, bardzo niestandardowe zapytanie (dotyczące projektu content marketingowego) otrzymaliśmy ofertę przygotowaną / uszytą dokładnie na naszą miarę. Również kolejne etapy współpracy dowiodły, że filozofia BSMu, polegająca na zindywidualizowanym podejściu do projektu i Klienta, to nie tylko zabieg reklamowy, którego celem jest wyróżnienie się spośród innych agencji badawczych. To praktyka, której  z przyjemnością i z korzyścią dla naszych projektów doświadczyliśmy. Naszym zdaniem sekret BSMu tkwi w olbrzymim doświadczeniu i indywidualnych umiejętnościach członków zespołu BSM. Ich wiedza, warsztat, narzędzia oraz znajomość „materiału” pozwalają projektować badania na miarę i szyć je kreatywnie. To bardzo miłe uczucie móc nie tylko z czystym sumieniem, ale i silnym przekonaniem dawać świadectwo jakości agencji badawczej. BSM to naprawdę świetne rozwiązanie.

Łukasz Skalski - Członek Zarządu Concept Publishing

Firma Janssen Cilag Polska współpracuje z BSM od 2011 roku. Firma BSM odpowiadając za realizację licznych projektów badawczych, wykazała się profesjonalizmem, dużą wiedzą merytoryczną, metodologiczną oraz kompleksowym podejściem do zleconych zadań. Każdy etap badania, począwszy od fazy projektowania oraz realizacji, po konsultację wyników oraz wdrożenie finalnego planu aktywności związanych z wynikami badań, wykonywany był z bardzo wysokim zaangażowaniem, profesjonalizmem i rzetelnością.   Firma BSM poprzez wysoką jakość pracy oraz partnerskie podejście do klienta buduje zaufanie do branży badawczej. Z pełnym przekonaniem możemy rekomendować firmę BSM Intelligent Research Solutions jako profesjonalnego partnera.

Firma Janssen Cilag - Rafał Skorupski

Firma VERACOMP współpracuje z pracownią badawczą BSM od roku 2010. BSM dostarcza nam wiedzy o rynku i potrzebach naszych Klientów. Poprzez opracowywanie i realizację badań od lat towarzyszy nam w rozwijaniu współpracy z firmami inżynierskimi i sprzedażowymi, którym dostarczamy szeroką gamę rozwiązań teleinformatycznych.   W ubiegłych latach zrealizowaliśmy razem kilka fal pomiaru satysfakcji naszych Partnerów biznesowych, o której zapewnienie jako dystrybutor z wartością dodaną, dbamy szczególnie. Korzystamy też z badań jakościowych BSM, przydatnych przy opracowywaniu nowych koncepcji sprzedaży, komunikacji marketingowej i strategii rozwoju naszej firmy, w których uwzględniamy potrzeby naszych Klientów.   Pracownia badawcza BSM, to partner przybliżający nam wiedzę o tym jak Klienci oceniają współpracę z nami, czego oczekują, co jest dla nich szczególnie ważne, jak postrzegają nas na tle konkurencji. Z BSM-em mierzymy oraz weryfikujemy rezultaty naszych działań strategicznych i planujemy nowe kierunki rozwoju.   Polecam agencję badawczą BSM jako rzetelnego, doświadczonego partnera w realizacji badań rynku i opinii, a w szczególności jakościowych badań eksploracyjnych i pomiarów trackingowych z obszaru wizerunku marek dystrybutorów IT oraz satysfakcji i lojalności Klientów.

Anna Styrylska, Dyrektor Marketingu VERACOMP SA

W imieniu Tax Care S.A. pragnę wyrazić swoją pozytywną opinię na temat współpracy z Pracownią Badawczą BSM. Nasza współpraca rozpoczęła się w 2014 roku kiedy w Tax Care S.A. po raz pierwszy podjęliśmy decyzję o przeprowadzeniu Badania Satysfakcji naszych Pracowników. Z uwagi na to, iż był to pierwszy tego typu projekt realizowany w naszej organizacji zależało nam na tym, aby został on przeprowadzony w sposób profesjonalny, przy zachowaniu pełnej anonimowości osób ankietowanych. Na merytoryczne i kompetentne wsparcie ze strony BSM mogliśmy liczyć już od momentu ustalenia założeń projektu, poprzez realizację, aż po prezentację i pomoc w interpretacji wyników. Reprezentująca firmę BSM Barbara Skopińska była dla nas zawsze dostępna i zdecydowanie otwarta na przedstawianie przez nas potrzeby i oczekiwania. Godne uwagi jest to, iż BSM każdorazowo terminowano realizowała dla nas zamówione raporty, które po wstępnej analizie z naszej strony, były prezentowane przez przedstawiciela BSM wskazanej przez nas grupie adresatów. Na każdej z takich prezentacji przedstawiciel BSM szczegółowo omawiał wyniki, odpowiadał na wszystkie pytania i uczestniczył w dyskusji. Dzięki temu BSM zyskała nas opinię pozwalającą polecić ją jako solidnego Partnera. Najlepszą wizytówką Pracowni Badawczej BSM jest fakt, że po pierwszym projekcie stale kontynuujemy naszą współpracę i to w coraz szerszym wymiarze. Z ogromną przyjemnością mogę zarekomendować usługi Pracowni Badawczej BSM.

Dagmara Szadkowska Dyrektor Personalny